Jaarverslag 2017 online

Het jaarverslag 2017 van het Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg is gereed.

Dankzij de deelnemers aan de Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij en de Nederlandse Loterijen, konden we weer een groot aantal grote en kleine projecten in het hele koninkrijk ondersteunen. In 2017 zijn de eerste stappen gezet naar de jaren 2019 en  2020 waarin we 75 jaar vrijheid herdenken en vieren. Wij zijn verschillende samenwerkingen aangegaan om deze belangrijke periode en ijkpunt in onze nationale geschiedenis onder de aandacht te brengen. In het interview met de voorzitter van Platform WO2 leest u hoe ook de samenwerking in het kader van het Jaar van Verzet vorm heeft gekregen.

In ons beleidsplan 2020 hebben wij ook aangekondigd dat wij meer aandacht gaan geven aan de impact van projecten. Een eerste aanzet is gemaakt door projecten te vragen hun eigen visie te geven op de impact van hun eigen project en de rol van het vfonds. Een selectie uit de reacties is opgenomen in het jaarverslag bij het totaaloverzicht van de projecten.

Via de link Jaarverslag 2017 kunt u het jaarverslag downloaden. Een papieren versie kunt u opvragen via info@vfonds.nl.

← Nieuwsoverzicht